Cenrāži

Lai pārdotu foto produktus, vispirms ir jāizveido cenrāži, kuros jādefinē visi pārdodamo produktu kritēriji, to īpašības un cenas. Kad šie cenrāži būs izveidoti, tie būs pieejami izmantošanai jūsu galerijās, kad būs aktivizēta iespēja Atļaut pasūtīšanu.
Visi izveidotie cenrāži tiek parādīti Pārdošanas paneļa izvēlnē Cenrāži. Tos jebkurā laikā var mainīt, noklikšķinot uz pogas Rediģēt. Varat izveidot tik daudz cenu sarakstu, cik vēlaties.

Cenu sarakstu panelis

Lai izveidotu cenrādi, noklikšķiniet uz Pievienot. Parādīsies izvēlne Jauns pārdošanas cenu saraksts.

Izvēlne Jauns pārdošanas cenu saraksts

Pirmais, kas jāiestata, ir pamatiestatījumi. Šeit jums jānorāda cenu saraksta nosaukums. Šis nosaukums būs redzams tikai jums un netiks darīts pieejams jūsu klientiem. Cenu sarakstu varat iestatīt kā noklusējuma cenu sarakstu. Tādējādi tas tiks aktivizēts pēc noklusējuma, kad atļausiet komercializēt kādu no savām galerijām. Un, ja vēlaties, varat aktivizēt Cenu skaistinātāju, lai automātiski noapaļotu cenas.

Cenu saraksta pamatiestatījumi

Produktu konfigurēšana

Zem pamatiestatījumiem atradīsiet dažādas pieejamās foto produktu kategorijas. Jums jāaktivizē tās, kuras vēlaties iestatīt savā cenrādī.

Produktu kategorija deaktivizēta

Tiklīdz produktu kategorija ir aktivizēta, tiks parādītas jaunas opcijas. Katrā kategorijā pieejamos produktus varat aktivizēt un deaktivizēt atsevišķi.

Produkti kategorijā Sienas māksla

Turklāt, noklikšķinot uz Konfigurēšana, varat aktivizēt un deaktivizēt dažādas katra produkta konfigurēšanas opcijas. Atkarībā no konfigurējamā izstrādājuma atradīsiet dažādas tā pielāgošanas iespējas. Kad esat iestatījis, konfigurācija ir jāsaglabā.

Fotoattēls maināmā rāmja konfiguratorā

Varat arī sakārtot fotoattēlu produktu parādīšanās secību, lai jūsu izvēlētais produkts tiktu parādīts pirmais. Lai to izdarītu, vienkārši noklikšķiniet uz bultiņām, kas parādās katra produkta labajā pusē, un pārvietojiet to uz augšu vai uz leju, kā vēlaties.

Cenu sarakstā pārkārtotie produkti

Varat mainīt kārtību, kādā tiek parādīta gan fotoattēlu produktu kategorija, gan fotoattēlu produkti šajā kategorijā.

Cenu iestatīšana

Katram produktam varat noteikt uzcenojumu. Šī piemaksa tiek pieskaitīta izstrādājuma iegādes cenai un atbilst peļņai, ko saņemat par katru pārdoto izstrādājumu. Varat noteikt dažādus uzcenojumu veidus: Absolūtā, kad varat noteikt fiksētu uzcenojumu. Procentuālā, kurā var iestatīt procentuālo uzcenojumu. Fiksēta katram produktam, kas ļauj manuāli noteikt pārdošanas cenu katram produktam.

Uzcenojuma veidi

Ja, izvēloties iespēju Fiksēta katram produktam, noklikšķiniet uz Konfigurēšana, tiks parādīts attiecīgā produkta konfigurācijas panelis.

Fiksēta katram produktam konfigurācijas izvēlne

Šeit varat konfigurēt visu, kas saistīts ar foto produktu, un atrast informāciju par tā iepirkuma cenu, pārdošanas cenu un gūto peļņu. Jūs varat aktivizēt vai deaktivizēt katru izstrādājumu atbilstoši savām vajadzībām. Pēc noklusējuma visi fotoprodukta izstrādājumi ir atlasīti ar iepriekš iestatītu pārdošanas cenu un peļņu. Pirmajā panelī varat viegli mainīt visu izstrādājumu uzcenojumu absolūtā vai procentuālā veidā.

Piemērot uzcenojumu izvēlētajam izstrādājumam izvēlnē

Varat iestatīt, lai konkrēta konfigurācija tiktu izvēlēta pēc noklusējuma, kad tā tiek izvēlēta iegādei galerijā. Tas piešķir prioritāti vēlamajai konfigurācijai un atvieglo klientam izvēli.

Iepriekš izvēlētā izstrādājumu izvēlne

Jūs varat izmantot filtrus un meklēšanas rīku, lai ātri atrastu visus rakstus ar norādītajām funkcijām. Tas ļauj viegli aktivizēt tikai tos rakstus ar vēlamajām funkcijām.

Konfiguratorā izmantotie filtri

Varat arī noteikt galīgo cenu, par kādu katrs no tiem tiks pārdots, vienkārši ievadot vērtību ailē Pārdošanas cena. Kad esat veicis iestatījumus, noklikšķiniet uz Saglabāt.

Piemaksu veidi

Kad izmantot procentuālās piemaksas veidu

Apsveriet iespēju izmantot procentuālo piemaksu, ja vēlaties piedāvāt elastīgu cenu, pamatojoties uz fotogrāfiju vērtību vai izmēru. Procentu piemaksas ļauj proporcionāli pielāgot dažādu foto produktu cenu, lai atspoguļotu atšķirīgās ražošanas izmaksas, vienlaikus saglabājot nemainīgu peļņas normu. Šī pieeja ir ideāli piemērota, ja piedāvājat plašu dažādas kvalitātes un izmēra produktu klāstu, dodot klientiem iespēju brīvi izvēlēties to variantu, kas vislabāk atbilst viņu budžetam un vēlmēm.

Kad izmantot absolūtās piemaksas veidu

Absolūtā uzcenojuma veids labi darbojas, ja vēlaties noteikt fiksētu pamatpeļņu savām fotogrāfijām un ar to segt papildu izmaksas, ko neietekmē izmēra vai vērtības atšķirības. Izmantojiet absolūto piemaksu, lai nodrošinātu, ka konkrētās izmaksas tiek pienācīgi segtas, nepaļaujoties tikai uz produkta īpašībām. Absolūtās piemaksas ir īpaši noderīgas, ja jums ir standartizēti produkti ar vienādām ražošanas izmaksām un vēlaties saglabāt vienādu peļņas normu visos sarakstos.

Kad izmantot fiksēto katram produkta uzcenojuma veidam

Apsveriet iespēju izmantot katram produktam fiksēto cenu, ja vēlaties precīzi kontrolēt atsevišķu produktu cenu noteikšanu, pamatojoties uz to unikālajām īpašībām un vērtību. Jūs varat izvēlēties izmantot šo cenu noteikšanas metodi, ja jums ir ierobežota tirāža vai ekskluzīva fotogrāfiju kolekcija ar īpašām īpašībām, kas to atšķir no pārējiem jūsu piedāvājumiem. Fiksētas cenas noteikšanas pieeja katram produktam ļauj stratēģiski pozicionēt atsevišķas fotogrāfijas par augstāku cenu, vienlaikus saglabājot konsekventu cenu stratēģiju pārējam jūsu portfelim.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka Saal Digital profesionālajam kontam ir raksturīga 35 % atlaide, kas tiek piemērota norādītajām cenām. Līdz ar to cenas, kas norādītas Iepirkuma cenu ailē, jau ietver šo atlaidi un tāpēc ir zemākas par Saal Digital norādītajām cenām. Tas dod jums ar Saal Digital Professional kontu iespēju elastīgi noteikt katra izstrādājuma Pārdošanas cenu, kas ir zemāka par Saal Digital norādīto summu, lai gan ir svarīgi apzināties, ka tas var radīt zemākus ieņēmumus.

Digitālie faili

Papildus fotoproduktiem jūs varat pārdot vai padarīt savus digitālos failus pieejamus bez maksas. Plašāku informāciju skatiet rakstā Failu lejupielāde.

Konkrēta attēla cenrādis

Varat izveidot konkrētu cenrādi atsevišķam attēlam. Tas ir noderīgi, ja, piemēram, vēlaties pārdot grupas fotoattēlu noteiktā formātā par noteiktu cenu. Lai to izdarītu, atveriet galeriju un atlasiet fotoattēlu. Visa informācija par fotoattēlu parādīsies izvēlnē labajā pusē. Lai apskatītu visu pārdošanas informāciju, noklikšķiniet uz cilnes Pārdošana. Šeit atradīsiet cenu saraksta nolaižamo izvēlni.

Galerijā atlasītais attēls

Pēc noklusējuma ir atlasīta opcija Izmantot cenrādi no galerijas. Viss, kas jums jādara, ir jāizvēlas cenu saraksts, kuru vēlaties aktivizēt konkrētajam fotoattēlam. Pēc izvēles noklikšķiniet uz Saglabāt izmaiņas.

Attēlu cenu saraksta opcijas

Atverot galeriju, redzēsiet, ka izvēlētajā fotoattēlā tiek piedāvāti produkti un cenas no konkrētajam fotoattēlam norādītā cenrāža.

Cenu stratēģija: Vispārīgi padomi

Turklāt šeit ir sniegti daži vispārīgi padomi, kas palīdzēs jums efektīvi noteikt cenas jūsu fotoattēliem:

  1. Aprēķiniet ražošanas izmaksas: Sāciet, nosakot izmaksas, kas saistītas ar katra foto produkta ražošanu, ņemot vērā citus jūsu uzņēmuma izdevumus. Iekļaujiet šīs izmaksas savā cenu noteikšanas stratēģijā.
  2. Izpētiet tirgu: Analizējiet līdzīgu fotogrāfiju un produktu cenas jūsu nišā. Tas jums sniegs priekšstatu par cenu diapazonu, ko klienti ir gatavi maksāt.
  3. Novērtējiet savu darbu: Novērtējiet savu darbu, pamatojoties uz tā māksliniecisko vērtību un pievilcību, kā arī ņemiet vērā laiku un pūles, kas ieguldītas fotogrāfiju uzņemšanā un rediģēšanā. Pieļaujiet saprātīgu rezervi savam radošajam darbam.
  4. Piedāvājiet dažādas cenu iespējas: Piedāvājiet cenu variantus dažādiem izmēriem vai formātiem, lai tie atbilstu dažādiem budžetiem.
  5. Kvalitāte pret kvantitāti: Atrodiet līdzsvaru starp to, ka pārdodat vairāk fotoattēlu par zemāku cenu un mazāk fotoattēlu par augstāku cenu. Apsveriet, kā katra pieeja atbilst jūsu uzņēmējdarbības mērķiem.
  6. Piedāvājiet akcijas: Radiet ekskluzivitātes sajūtu, piedāvājot ierobežota laika akcijas ar labākajām fotogrāfijām par augstākajām cenām.
  7. Kuponi: Piedāvājiet atlaides, ja klienti iegādājas vairākas izdrukas vai produktus kopā.
  8. Pārbaudiet un pielāgojiet: Sāciet ar konkurētspējīgām cenām un, kad iegūsiet ieskatu klientu vēlmēs un pārdošanas tendencēs, attiecīgi koriģējiet cenas. Uzraugiet savu konkurentu cenas un nodrošiniet, lai jūsu cenas būtu konkurētspējīgas tirgū, vienlaikus saglabājot rentabilitāti.
  9. Uzraugiet rentabilitāti: Regulāri pārskatiet pārdošanas datus un izmaksas, lai pārliecinātos, ka no katras pārdošanas gūstat peļņu.
  10. Zīmola uztvere: Nosakiet fotogrāfiju cenas tā, lai tās atspoguļotu jūsu zīmola vērtību. Izvairieties noteikt pārāk zemas cenas, jo tas var mazināt jūsu zīmola kvalitātes uztveri.

Atcerieties, ka cenu noteikšana ir dinamisks jūsu uzņēmējdarbības aspekts, un ir svarīgi regulāri pārskatīt un atjaunināt cenu stratēģiju, pamatojoties uz mainīgajiem tirgus apstākļiem, klientu atsauksmēm un uzņēmējdarbības mērķiem.