Programmatūras kļūdu ziņojumi
Retos gadījumos programmatūra var parādīt kļūdas ziņojumu. Iesakām vispirms izdzēst pagaidu failus un pēc tam pārbaudīt, vai kļūdas ziņojums joprojām parādās.
Pagaidu datu dzēšana
Atveriet sadaļu Iestatījumi (pieejama, izmantojot zobrata ikonu) un izvēlieties Dzēst pagaidu datus. Atzīmējiet visas trīs opcijas un apstipriniet ar Dzēst tagad:
- Dzēst pagaidu datus
- Dzēst lejupielādētos dizainus
- Dzēst sīktēlus
Parādīsies dialoglodziņš ar informāciju, ka programmatūra ir jāaizver. Lūdzu, restartējiet programmatūru.
Kļūdas ziņojumam nevajadzētu parādīties vēlreiz, bet, ja tas parādās, lūdzu, pārbaudiet šādus punktus.
Kļūdas ziņojums vienmēr atrodas vienā un tajā pašā projekta lapā
Ja problēma rodas tikai dažās lapās, atlasiet skartās lapas un izdzēsiet visu šo lapu saturu no projekta. Lai to izdarītu, noklikšķiniet uz labo paneli Page (Lapas) un atlasiet Select All (Atlasīt visu). Izvēlētos elementus noņemiet, nospiežot tastatūras taustiņu dzēst. Slāņos nedrīkst palikt nevienam elementam.
Pēc tam pārdēvējiet attēlu failus, ielīmējiet saturu (pārdēvētos attēlu failus, teksta logus u. c.) atpakaļ lapās un saglabājiet projektu ar jaunu nosaukumu.
Attēlus nevar parādīt/ ielādēt
Vispirms pārbaudiet, vai attēli ir saglabāti atbalstītā faila formātā.
macOS: atļaujiet projektēšanas programmatūrai pilnīgu piekļuvi cietajam diskam. Sadaļā Drošība > Konfidencialitāte > Pilna piekļuve diskam varat norādīt, kurām lietojumprogrammām ir jānodrošina pilna piekļuve diskam. Šeit pievienojiet savu projektēšanas programmatūru. Tad tai vajadzētu būt iespējai redzēt jūsu attēlu avotus. Lai izvairītos no atļauju piešķiršanas problēmām, varat arī izmēģināt saglabāt attēlus darbvirsmā kā testu.
Es nevaru augšupielādēt savu pasūtījumu
Lūdzu, pārbaudiet sava datora iestatījumus, lai pārliecinātos, vai programmatūru nebloķē ugunsmūris vai pretvīrusu programma. Šādā gadījumā atbloķējiet Saal Design programmatūru šajās programmās. Pēc tam augšupielādei vajadzētu darboties bez problēmām.
Nevar instalēt vai palaist programmatūru
Ja nevarat instalēt vai palaist Saal Design programmatūru, pārbaudiet, vai programmatūra ir saderīga ar jūsu operētājsistēmu un vai to nebloķē ugunsmūris.
Vai to bloķē ugunsmūris vai vīrusu skeneris/antivīrusu programma. Ja tas tā ir, lūdzu, atbloķējiet Saal Design programmatūru šajās programmās.
Programmatūra tiek palaista tikai bezsaistes režīmā
Kaut kas bloķē programmatūras piekļuvi internetam. Lūdzu, pārbaudiet datora iestatījumus, lai pārliecinātos, vai programmatūru nebloķē ugunsmūris vai pretvīrusu programma. Tādā gadījumā atbloķējiet Saal Design programmatūru šajās programmās. Pēc tam augšupielādei vajadzētu darboties bez problēmām.
Kļūda 3001, kļūda 2038 vai Access denied ziņojums
Programmatūra nevar piekļūt jūsu sistēmā esošajiem failiem. Lūdzu, pārbaudiet, vai cietajā diskā ir pietiekami daudz brīvas vietas, vai jums ir pilnīgas piekļuves tiesības visiem failiem un direktorijiem un vai piekļuve nav bloķēta ar pretvīrusu programmatūru. Tādā gadījumā atbloķējiet Saal Design programmatūru attiecīgajās programmās. Pēc tam augšupielādei vajadzētu darboties bez problēmām.
Joprojām ir problēmas?
Ja joprojām rodas problēmas, lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu, norādot šādu informāciju:
- Norādiet, kādus pasākumus veicāt lietošanas laikā, līdz parādījās kļūdas paziņojums.
- Nosūtiet mums problēmas ekrānšāviņu
- Norādiet operētājsistēmas nosaukumu un versiju.
- Nosūtiet mums kļūdu žurnālu
Programmatūras kļūdu žurnāls
Programmatūras kļūdu žurnālu var atrast, noklikšķinot uz pogas Iestatījumi ar zobratiņu augšējā labajā stūrī un pēc tam atveramajā logā noklikšķinot uz pogas Atvērt mapi ar žurnāla failiem. Lūdzu, nosūtiet mums visus žurnāla failus par pēdējām 7 dienām.