Sūdzības iesniegšana
Foto portālā ir vairāki veidi, kā iesniegt sūdzību:
1. Vērsties pie klienta tieši atbalsta dienestā
Jūs varat informēt klientu, lai tas tieši sazinās ar mūsu atbalsta komandu. Mēs izskatīsim lietu, izmeklēsim jautājumu un nodrošināsim atbilstošu risinājumu.
2. Paši pārsūtiet sūdzību
Vai arī varat sazināties ar mums tieši, norādot informāciju par klienta sūdzību, un nosūtīt mums ziņojumu ar visu attiecīgo informāciju.
3. Iesniegt sūdzību, izmantojot pasūtījumu pārvaldību
Sūdzību varat izveidot arī Pasūtījumu pārvaldības rīkā.
Ievadiet klienta e-pasta adresi un pasūtījuma numuru. Abus var atrast savā Foto portālā Pārdošanas panelis sadaļā Pasūtījumu pārvaldība.
Pēc ievadīšanas augšējā labajā stūrī noklikšķiniet uz Actions (Darbības), izvēlieties Complaint (Sūdzība) un aizpildiet nepieciešamo informāciju.
Piezīme: Ja sūdzība tiks iesniegta šādā veidā, klients tiks automātiski informēts.
Iespējamie sūdzības risinājumi
Reproducēšana: Ja iespējams, mēs reproducēsim izstrādājumu, lai klients pasūtījumu saņemtu ātri un pareizi.
Vaučers: Mēs varam jums izsniegt kuponu (ieskaitot piegādes izmaksas), lai jūs pats varētu atkārtoti pasūtīt izstrādājumu. Šī risinājuma priekšrocība ir tā, ka jūsu peļņa no sākotnējā pasūtījuma paliek neskarta.
Atmaksāšana: Pēc pieprasījuma mēs varam atmaksāt summu par strīdīgo produktu tieši klientam. Piezīme: Jūsu peļņa tiks samazināta par attiecīgo summu.
Kā izmantot vaučeru sūdzības gadījumā
- Dodieties uz Saal Digital tīmekļa vietni un autorizējieties savā kontā.
- Vietnē Produkti, izvēlieties produktu, kuru vēlaties atkārtoti pasūtīt.
- Pievienojiet sagatavoto projektu savam grozam.
- Laukā Kupona izmantošana ievadiet mūsu atsūtīto kupona kodu.
- Ja nepieciešams, ievadiet klienta piegādes adresi.
- Pabeidziet pasūtījumu.









